Over ons

Het idee

Voor een ondernemer is het belangrijk om te weten wat er zich afspeelt onder zijn klanten. Wanneer klanten de mogelijkheid krijgen om feedback te geven, weet de ondernemer precies wat er onder hen leeft. Deze kennis kan het bedrijf inzetten om zijn processen verder te optimaliseren, klanttevredenheid en klantvertrouwen te verhogen.

Precies om deze reden heeft Arjan van Es besloten om in mei 2010 The Feedback Company op te richten. Hij merkte vanuit zijn ervaringen met zijn vergelijkingssite dat er een dringende behoefte bestaat bij bedrijven en webwinkeliers om klantfeedback een prominente plaats binnen de dagelijkse bedrijfsvoering te geven.

De praktijk

De meerwaarde van een feedbacksysteem zit in de controle en betrouwbaarheid van de feedback. Daarom controleren medewerkers van The Feedback Company alle feedback handmatig.

Dit is binnen Nederland uniek en wij zijn dan ook de enige die op deze manier de kwaliteit en de betrouwbaarheid van de feedback kunnen garanderen.

Wij zijn van mening dat onze diensten voor zowel kleine als grote ondernemingen een meerwaarde zijn, ongeacht hun budget. Daarbij besparen we niet op persoonlijk contact, service en kwaliteit.

 

Het Team

Hendrik Jan GlerumHendrik-Jan Glerum

Directeur – Actief aanhanger van de ‘sharing economy’, stellig overtuigd van self-propellingness en altijd actief om door samenwerkingen vooruitgang te boeken. Als jij je hierin herkent en mee wilt in onze achtbaan, sluit je gerust aan bij ons netwerk.
Lees meer over mij op mijn Linkedin profiel
Arjan Bogers

Manager Customer Service – Na 15 jaar werkzaam te zijn geweest in retail en IT ben ik in 2014 aan de slag gegaan bij The Feedback Company. Hier kan ik de jarenlange ervaring die ik heb met Customer Support, Sales en Account Management gebruiken om onze klanten en de gebruikers van onze tools optimaal te bedienen. Mijn motto: ‘behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wilt worden’ past hier perfect bij. Lees meer op mijn Linkedin profiel

Leon Baars

Technical Support – Als Technical Support medewerker ben ik uw aanspreekpunt omtrent alle technische vragen over onze Feedback Tools. Dankzij mijn jarenlange ervaring in de e-commerce branche weet ik wat er allemaal komt kijken bij het runnen van een webshop. Reviews spelen daarin ook een zeer belangrijke rol, immers klanttevredenheid is misschien wel het belangrijkste verkoopargument, dus waarom zou u dit niet naar buiten toe communiceren. Wees niet bang voor een onvoldoende maar gebruik deze juist om te groeien in uw organisatie en laat dit zien aan uw nieuwe klanten. Wilt u meer weten omtrent de toegevoegde waarde van een review bel ons gerust of stuur een mail naar support@feedbackcompany.com dan help ik u graag verder!

Edwin Bron

Business Partner Manager – Sinds 2010 ben ik werkzaam in de online-marketing industrie. Binnen The Feedback Company ben ik sinds maart 2017 werkzaam en verantwoordelijk voor o.a. de partnerships. Het verbinden van mensen voelt voor mij niet als ‘werk’. Benieuwd naar partnership mogelijkheden? Neem gerust contact op. Lees meer op mijn Linkedin profiel

Milan Minkes

Customer Service – Sinds 2016 ben ik werkzaam op de supportafdeling bij The Feedback Company. Mijn ervaring met customer service, accountmanagement en begeleiding heb ik opgedaan in de fitnessbranche. U als klant staat centraal en uw klanten kunnen tegen andere klanten vertellen waarom u zo goed bent. Onze feedbacktool maakt dat eenvoudig mogelijk. Mijn collega’s en ik staan voor u klaar om u te helpen en te begeleiden in het proces van feedback verzamelen om op die manier uw klanttevredenheid te tonen aan nieuwe consumenten en daarmee uw klanttevredenheid helpen te verhogen!

Jimmy Silva

Financial Manager – Sinds 2015 ben ik verantwoordelijk voor de financiële administratie, het vastleggen van financiële feiten voor The Feedback Company.

 

 

Malou Bromberg

Customer Service – Sinds 2017 ben ik werkzaam als sales en support medewerker. Ik ben een van de aanspreekpunten omtrent alle vragen over onze Feedback tool. Ik studeer psychologie aan de Erasmus Universiteit en ga de communicatie, arbeid- en organisatierichting op. Werken bij The Feedback Company geeft mij een kans om te leren werken binnen een klein, maar snel groeiend bedrijf, met een enorm enthousiast team. Bij The Feedback Company staat de klant centraal en staan wij klaar voor al uw vragen en opmerkingen en begeleiden wij u in het proces van het verzamelen van feedback. Heeft u verdere vragen, neem gerust contact met ons op.