Over ons

Het idee

Voor een ondernemer is het belangrijk om te weten wat er zich afspeelt onder zijn klanten. Wanneer klanten de mogelijkheid krijgen om feedback te geven, weet de ondernemer precies wat er onder hen leeft. Deze kennis kan het bedrijf inzetten om zijn processen verder te optimaliseren, klanttevredenheid en klantvertrouwen te verhogen.

Precies om deze reden heeft Arjan van Es besloten om in mei 2010 The Feedback Company op te richten. Hij merkte vanuit zijn ervaringen met zijn vergelijkingssite dat er een dringende behoefte bestaat bij bedrijven en webwinkeliers om klantfeedback een prominente plaats binnen de dagelijkse bedrijfsvoering te geven.

De praktijk

De meerwaarde van een feedbacksysteem zit in de controle en betrouwbaarheid van de feedback. Daarom controleren medewerkers van The Feedback Company alle feedback handmatig.

Dit is binnen Nederland uniek en wij zijn dan ook de enige die op deze manier de kwaliteit en de betrouwbaarheid van de feedback kunnen garanderen.

Wij zijn van mening dat onze diensten voor zowel kleine als grote ondernemingen een meerwaarde zijn, ongeacht hun budget. Daarbij besparen we niet op persoonlijk contact, service en kwaliteit.

 

Het Team

Arjan van Es
Management, Concept en Business Development – Passie voor online ondernemen. Het bedenken en uitrollen van internetconcepten, dat is wat ik leuk vind.Met enthousiaste collega’s maken wij een mooi concept daadwerkelijk succesvol voor onze klanten.Lees meer op mijn Linkedin profiel
Hendrik-Jan Glerum
Sales, Marketing en Business Development – Actief aanhanger van de sharing economy, stellig overtuigd van self-propellingness en altijd actief om door samenwerkingen vooruitgang te boeken. Als jij je hierin herkent en mee wilt in onze achtbaan, sluit je gerust aan bij ons netwerk.
Lees meer over mij op mijn Linkedin profiel
Arjan Bogers
Customer Service – Na 15 jaar werkzaam te zijn geweest in retail en IT ben ik vorig jaar aan de slag gegaan bij The Feedback Company. Hier kan ik de jarenlange ervaring die ik heb met Customer Support, Sales en Account Management gebruiken om onze klanten en de gebruikers van onze tools optimaal te bedienen. Mijn motto: ‘behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wilt worden’ past hier perfect bij.Lees meer op mijn Linkedin profiel
Leon Baars
Customer Service – Als customer support medewerker ben ik uw aanspreekpunt omtrent alle vragen over onze Feedback Tools. Dankzij mijn jarenlange ervaring in de e-commerce branche weet ik wat er allemaal komt kijken bij het runnen van een webshop. Reviews spelen daarin ook een zeer belangrijke rol, immers klanttevredenheid is misschien wel het belangrijkste verkoopargument, dus waarom zou u dit niet naar buiten toe communiceren. Wees niet bang voor een onvoldoende maar gebruik deze juist om te groeien in uw organisatie en laat dit zien aan uw nieuwe klanten.Wilt u meer weten omtrent de toegevoegde waarde van een review bel ons gerust of stuur een mail naar support@feedbackcompany.com dan help ik u graag verder!
Aura Kuipers
Business Partner Manager – Sinds 2012 ben ik werkzaam in de reviewmarketing en heb ik bij meerdere reviewpartijen ervaring opgedaan. Binnen The Feedback Company ben ik sinds oktober 2015 werkzaam en verantwoordelijk voor o.a. de partnerships. Ik ben een initiatiefrijke jonge vrouw die optimistisch in het leven staat en eerder mogelijkheden dan beperkingen ziet. Benieuwd naar partnership mogelijkheden? Neem gerust contact op. Graag deel ik mijn kennis over reviewmarketing middels verschillende media en partners.Lees meer op mijn Linkedin profiel
Milan Minkes
Customer Service – Sinds 2016 ben ik werkzaam op de supportafdeling bij The Feedback Company. Mijn ervaring met customer service, accountmanagement en begeleiding heb ik opgedaan in de fitnessbranche. Een branche waarin de klant centraal staat. In die branche moet een ondernemer het vooral hebben van zijn klanten die tegen andere klanten vertellen dat ze goed zijn. Kent u de typische reclames: Wij van product X vertrouwen op product X? Dat werkt niet. Dit ervaar ik ook in mijn werk als customer service medewerker bij The Feedback Company, u als klant staat centraal en uw klanten moeten tegen andere klanten vertellen waarom u zo goed bent. Onze feedbacktool maakt dat eenvoudig mogelijk. Mijn collega’s en ik staan voor u klaar om u te helpen en te begeleiden in het proces van feedback verzamelen om op die manier uw klanttevredenheid te tonen aan nieuwe consumenten en daarmee uw klanttevredenheid helpen te verhogen!

Ecem Özcan
Commerciële binnendienst – Sinds maart 2016 ben ik werkzaam als commercieel medewerkster binnen The Feedback Company. Ik richt me vooral op het adviseren van potentiële klanten m.b.t. online reviews en het genereren van leads. De belangrijkste doelstelling binnen deze functie is het ondersteunen van de sales- activiteiten binnen The Feedback Company en bijdragen aan een goed lopend backofficeproces voor sales gerelateerde zaken.
Corrie de Roon
Administratie – Ik houd me bezig met de administratieve kant van The Feedback Company. Mijn specialisaties zijn: Administratie, boekhouden en personeelszaken.
Rob van Es
Telemarketing – Ik ben verantwoordelijk voor telemarketing bij The Feedback Company. Mijn specialisaties zijn: Telemarketing en Sales.